divendres, 19 de desembre del 2014

Quin Festivalet!!!



Gairebé fa una setmaneta que vaig assistir a una fira on es conglomerava la crème de la crème del disseny independent, dos-cents stands carregats de petits i especials projectes, tots plegats, feien del Museu Marítim de Barcelona un espai molt especial on quedaves fascinada a mida que anaves passejant.

Hi vaig poder trobar tota casta de productes, des de bijuteria fins a plantes de cactus, llana, conserves,tèxtil entre altres... fins i tot hi havia representació canamuntera (conegut barri de Palma), quina emoció quan vaig trobar-me a l'entrada a n'Antonia Camia i a na Rosemary sobretot perquè quan varem entrar toparem amb l'stand de Sr. Ferrer i vaig poder saludar a na Tina Codina i en Miquel Ferrer que presentaven els seus originals articles de papereria i més endavant a Miteta també del mateix barri! 

A veure si espavilam, ja que a vegades anam a grans superfícies i ens conformam en comprar tot el que es duu sense cercar alternativa possible sense pensar que hi ha persones que fan objectes únics i realment genials pel mateix preu o semblant, a més creant peces que cal conservar ja que són de gran qualitat pel que he pogut observar, vaig poder comprar unes cosetes que anaven des dels 3€ fins els 22€, és cert hi havia coses més cares,però el que vull dir es que a vegades ens anam a les botigues low cost i ens gastam les mateixes quantitats per comprar objectes fets a l'engròs i sense cap valor artístic.




















Alsa aquí!!!! Na Tina que em tenia preparada la meva postal nadalenca! Vull puntualitzar que el seu lloc va entrar dins el ranking dels 5 millors del Festivalet i no m'extranya!!


 Au idò! Ja he acabat per avui, estic molt contenta d'haver-hi assistit i esper que no sigui la darrera vegada, això sí, faré primitives per poder gastar més perquè era per firar-ho tot.



El meu ranking dels projectes que més m'han agradat és el següent, si pitjau a sobre podreu saber el motiu.

  1.  Sr. Ferrer.
  2.  Miteta
  3.  LORI Barcelona
  4.  Eliurpí.
  5.  Berta Riera Jewerly. 
  6.  Al petit pot hi ha...
  7.  Après Ski
  8.  Nylon Sky.
  9.  Morro Fi.
  10.  Sabates Slide & Swing. 
  11.  Softheads.
En realitat anava a posar-ne'n 10, però trobava que no em bastaven per res, així que vet aquí els 11 millors llocs segons el meu parer!!



 Perdonau la qualitat de les imatges ja que si vaig anar de Festivalet va ser perquè na Tina em va avisar in situ, la qual cosa agraesc moltíssim i només portava el mòbil! Esper que us hagi agradat el post i fins aviat! Salut! 









1 comentari:

  1. hola guapísima! et desitjo molt bones festes al costat del teus amics i familia! muuuaaaaa

    http://www.bubblesandwindmills.com

    ResponElimina