diumenge, 28 de desembre del 2014

M'ha tocat una panera de Nadal!!!



I sí! Fa uns dies ja vos vaig anunciar un dels plans més xulos per gaudir de Palma, i de la vida del barri més creatiu, Canamunt, Almacén de Salazones va ser una realitat d'un parell de dies on es va poder gaudir de la botiga efímera, el brunch, vermuts, betlem vivent, música amb bombolles de sabó...

Ja vos vaig dir a una de les publicacions en que consistia per tant no repetiré continguts (llegiu aquí,fora pardaleria...) per tant aniré per feina, vaig poder visitar la botiga efímera i hi havia regals hiper creatius a bon preu, i a més són d'aquells detalls que et fan quedar molt bé!










I em declar fan,fan multiplicat per mil.... de...



I aquesta és la panera que em va tocar... sembla tongo, tongo del gran però no ho és, ja que na Candela de Miteta em va vendre el número...i resulta que tenia el 710! 


I aquí teniu el concert-betlem vivent a càrrec de n'Antonia Camia,na Clara Ingold i na Llesteta, que feia una bondassa!!!


Fins aviat...salut i molts d'anys!!A veure si els reis em duen una càmara nova que caresc de tota logística bona per fer publicacions condretes! 

Gràcies a tots per la panera, no em pensava mai que em tocaria (aquestes coses no em solen passar!!) tenc un trosset de cada un dels protagonistes de la botiga efímera la qual cosa em fa molt feliç!

2 comentaris:

  1. Enhorabona per la panera. La veritat que és una botiga molt peculiar, m'ha agradat el que hi he vist, No la coneixia. Sóc d'Eivissa i quan vagi a Palma li faré una visita.

    Salutacions i bon fin de setmana. http://sweetdreamofarosefashionblog.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  2. ¡qué lugar tan especial! ;)
    Besos rojos por doquier guapa!!

    ResponElimina