dijous, 11 de desembre del 2014

Dit això...comencem!

Reconec que m'ha costat moltíssim tornar a escriure però aquí estic, encetant una nova etapa on esper recomanar nous i vells llocs de l'espai on visc, he decidit tornar ja que Tumbet Closet. és un projecte que va començar amb molta il·lusió i malgrat els mals moments no vull deixar el que ha estat una finestra enriquidora cap a vosaltres de la meva vida.
Durant aquest temps he fet fotografies però no sé que ha passat que les he extraviades, així que deixem el passat enrere i la solució que he adoptat és aportar-ne de noves, material fresc per cada un i una de tots i totes.
Plantejaré aquesta nova etapa com un canvi de visió i també com una pujada a nivell, de mica en mica vull augmentar el punt de maduresa a cada una de les meves publicacions, intentaré ser constant, encara que en el meu cas és difícil ja que no va amb el meu tarannà.

Feta aquesta primera passa, dins aquesta temporada visitarem llocs mítics de tot arreu dels Països Catalans i fins i tot intentarem (si tot va bé) traspassar fronteres, donaré consells en matèria d'estil des del meu punt de vista i de com comprar, be idò no perd més el temps amb romanços i paraules viscerals i ...endavant ses atxes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada