dimecres, 26 de març del 2014

Políticament estiloses.

Ja gairebé ni recordava que tenia un blog, i he dit, a la meva tornada vull entrar per la porta gran, aquesta idea la tenia des de fa estona, volia causar una mica de polèmica i crec que ho aconseguiré ja que molts dels meus lectors esteis sensibilitzats per segons quines qüestions.

Tots els blogs de moda dediquen entrades a grans desconegudes, nines molts estiloses que ni tan sols sé la seva professió exacta, en canvi dins el panorama actual, hi ha gent, que amb assessorament o sense crea una bona carta de presentació, el que més m'emprenya de tot, que gairebé totes les més estiloses són de dretes, tan de bo sapiguessin governar igual que de vestir, (1r Zaska) Però tot sigui dit i els hi hem de reconèixer el gust per l'estètica, aquest classicisme tan chic i a vegades aquest respecte cap a les tendències com és el cas de Margalida Prohens que les envaeix a totes plegades que semblen tretes del mateix motlle, així que les dones esquerres ja ens podem espabilar, ja que és important crear una bona imatge davant el altres militants i simpatitzants i més en campanya. (Em sap greu, ho havia de dir).

Sempre m'he interessat per la política, qui em segueixi per twitter ho sap i per aquest motiu  el.laborat una llista de les personalitats polítques més trendy del nostre panorama actual. Ja sé que na Maria Antònia Munar va deixar el llistó molt alt, de fet, les seves passejades per Jaume III i les seves compres per les millors boutiques les hem pagades tots, encara que, mirau pel que li ha servit, per lluir-ho entre quatre parets. Encara que no us recoman aquest sistema de compra, ja que a la llarga us pot sortir molt car i això de tenir un traje sencer d'Escada o una bossa de mà i ja no poder lluir-ho pel Born, ha de saber una mica de greu.

Les jaquetes, dins aquest sector, tenen la seva importància, ja que desprenen una certa seguretat, solen emprar, sobretot en el cas de les pePPer womans les jaquetes tipus tweed i en el cas de les rojiprogres el blazer. Així com les camises de seda i de crepé i les altres tiren més cap el cotó donant una imatge més humil .I com no... les avorridissimes faldes llapis o tub, senyores... que hi ha més formes existeixen les plisades, les asimètriques,les evasé,les tulipà... bufff quina mandra! Però bé, també em semblen avorridots els pantalons amb pinses, fins i tot m'atreviria a dir que m'estim més un pantaló texà amb una americana i una bona camisa, que no tot tan bàsic i els colors tan neutres, com els beige, negres i blancs... en canvi un blau marí, un estampat príncep de gales, un vermell i un groc m'agrada molt més.

 En el cas de les primeres, segueixen més la tendència, en canvi les segones, opten més per bàsics i fins i tot casual, no sé si per semblar més de la classe obrera, però trob que a la majoria els hi falten unes bones lliçons d'estil perquè de cara a l'elector donguin una imatge apropiada.

Així com faig una crida, que s'afegeixi més color al vestuari, ja que en cau una de grossa i la situació actual no és feixuga  i si aportes una imatge de seguretat i a damunt hi afegeixes un toc de color i frescor, hi tens més guanyat. Aquesta casta de peces, com camises de materials més nobles, jaquetes (tweed o blazers) no tenen el perquè ser peces dedicades a una determinada èlit, ho relacionam sovint, perquè tenim un grapat de models que no són accessibles a les butxaques, però els temps han canviat i hi ha moltes peces low cost, així que els partits que no fan res, i es limiten a estar a l'oposició sense cobrar ni un duro, ja saben quina opció escollir. Això sí, hi ha excepcions com és el cas de Susana Díaz que s'atreveix amb una jaqueta biker o perfecto, la qual cosa m'agrada molt.

No sabeu el greu que em sap, que analitzant cada indumentària, les que més guanyin són del partit que no defens precisament, però és el que hi ha... i aquí tenim el TOP TREND.

PD: De les polítiques del País Basc les don per perdudes... si algú de per allà adalt em llegeix que no s'ho agafi malament però el seu estil bé es mereix una altra entrada de blog apart. Tant com per pentinat com per indumentària
I també que consti que encara que surti n'Aina Calvo, ja que el seu estil m'agrada molt, perquè tota ella m'encanta, no vol dir que faci un menyspreu a na Francina Armengol, tot el contrari, totes dues m'agraden com a figures polítiques per igual, però aquest no és el tema d'avui.
En canvi ni n'Ana Mari Aguiló ni na Mabelita sortiran, perquè ja poden ser molt elegantotes, però si em cauen com el cul... no hi ha top trend que valgui per elles!


Aina Calvo- Google Imatges

Susana Díaz - Google Imatges

Mari Loli de Cospedal - Google Imatges


Margalida Prohens - Google Imatges - Fotografia extreta de la pàgina del Partit Popular

Na Cifu - Google Imatges via Vox Populi

I l'excepció, però ella es pot permetre ser casual i el que vulgui, perquè té un parell d'ovaris ben grans... 


I fins aquí, ja puc dir que he tornat... a la propera entrada us duré a una fàbrica que tots coneixeu! Salut!

2 comentaris:

  1. jjajajajaj catiana!!! molt bona entrada!! és total!!! benvinguda!!

    ResponElimina
  2. Hola Tumbet Closet!!!

    No hi ha com tenir un bon assessorament, però la millor pregunta seria ..., qui ho paga? jejej
    Besisss

    www.mipetitdream.blogspot.com.es

    ResponElimina