divendres, 27 de desembre del 2013

Estimats RR.MM. D'Orient....

Us escric dues cartes, una per si considerau que he estat bona nina, i l'altra si considerau que m'he guanyat el cel, ho deix al vostre creteri, ja que sou uns grans savis i estudiosos del zoroastrisme i dels desitjos de cadascun de nosaltres, tanta sort que només es cel·lebra a unpaís, així teniu menys feina i més temps per decidir-vos!

Vist el panorama, sé que em quedaré amb la primera proposta de carta, però m'es igual, són coses que em fan molta falta i s'agraeixen si les regalen, en aquest cas són de la shop online de CyA, que hi ha coses molt cuques. Encara que si us animau, em conformaria amb una de les coses de la segona... una tan sols una!

Au, us deixaré garroves i aigua pels camells sota la finestra i per vosaltres llet, galletes i llepolies... bona nit i bon viatge.

Picar aquí, Picar aquí, Picar aquí, Picar aquí


Bones festes a tots! El Nadal continua...!

1 comentari:

  1. Hola bonita!!!
    Me encanta todo lo que has pedido a nuestras majestades!
    La cámara, el perfume, esas prendas calentitas... y la máquina, que cero que a mi sister tb le gustaría.
    Por cierto, hablando de sister, gracias por hacer caso a su recomendación y felicitarme, tb, a través del blog!!
    Feliz año nuevo, por adelantado!

    XOXO
    Lady Wolff
    http://www.ladywolff.com/

    ResponElimina