diumenge, 17 de novembre del 2013

Felicitats C&A! #nitdedones


El passat dia 15 de novembre al CyA de la Plaça Joan Carles I de Palma va acollir de bell nou la tercera edició de la Nit de Dones, una festa repartida entre les seves tres plantes carregades d'entreteniment i diversió i amb infinitat de detalls per les convidades. (Veure detalls al meu instagram @tumbetcloset )

Malgrat la pluja va tenir gran assistència i les assistents varen poder gaudir de sessions de maquillatge i estilisme,descomptes i vales de regal, catering fins el final,l'actuació de la cantant i presentadora Victòria Maldi, qui vaig poder conèixer en persona i apart de guapa a rabiar és molt simpàtica i presenta el seu nou treball "Sigo buscando" a més continuament hi havia desfilades, on es presentava la col·lecció més festiva de la firma de moda i que podeu trobar en els seus grans magatzems i a la seva shop on-line, si voleu premeu aquí, així com el càsting per participar al certamen de Miss Turisme Balears.

També no puc deixar de parlar dels mojitos tan bons a mans de Hard Rock Café i que enguany comptava amb la mà d'Arantxa que els prepara estupendament bé! M'ho vaig passar genial, i no vaig poder riure més amb les dues bloggers de moda del moment del panorama mallorquí, Lorena del blog Bubbles and Windmills i Carolina Balaguer del blog All&More, així com també comptaven com a col·laboradora a l'assessora d'imatge Patricia del blog Desde El Probador.

Estic agraïda a aquesta gran casa de moda que cel·lebra els seus 30 anys, gairebé anam sincronitzats per tant puc dir que vaig náixer amb ells, ja que des de petita ja em compraven robeta i mirau ara... encara seguesc emprant la mateixa marca! Per tant... moltes felicitats i per molts d'anys! Abans d'acomiadar-me, també vull donar les gràcies a la guapíssima model Xisca Martorell que es va posar contacte amb mi i qui va organitzar molt bé les desfilades.

Prest us ensenyaré les meves compres... què no van ser poques precisament! Una abraçada a tots i a totes i moltes gràcies de bell nou a Paola Plecel i sobretot a Leticia Pérez, recent incorporada a la casa i que va ens va acollir i ens va explicar tot a la perfecció!







I aquests ornaments indiquen que arriben temps de...nadal! 


Fins aviat i us esper a la propera edició! Per cert... prest us mostraré les compres, la robeta que vaig escollir per mostrar-vos, segur que vos agradaran!



6 comentaris:

  1. Molt bé! m'encanta que torni Tumbet per aquí! ;-)
    Teresa

    ResponElimina
  2. m'agrada la nova capçelera!
    guapa men si quedem!!!petonets

    ResponElimina
  3. Lo pasarías pipa aunque no te veamos en las fotos! Besos rojos por doquier ;)

    ResponElimina
  4. Nena ja vaig veure a l´insta que vau tebir evento!! Quina xulada...
    ptooo

    ResponElimina
  5. lo debisteis pasar genial!!! qué ricos esos mojitos, jeje.
    besitos!!

    ResponElimina